Subject: Re: DermTipp nahakliinik OÜ, Kadrioru Plaza.
From: "Miron Zagnin" <[email-masked]>
To: "Jekaterina Lattu" <[email-masked]>
Cc: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Sat, 6 Apr 2024 16:38:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun taas Teie poole päringuga.
Dermtipp Nahakliinik OÜ plaanib kolimist uute ruumidesse samas majas üks 
korrus kõrgemale.
Kõik ettevalmistused, kaasa arvatud infotehnoloogilised, on lõpusirgel.
Kuna tegevuslitsents on varasemalt saadud äripinnale 208, ehk oskate 
soovitada kuidas ma pean toimima et üle viia litsentsi äripinnale 303? Kelle 
juurde tuleb pöörduda, et kutsuda TA spetsialisti kohale?

Suured tänud ette!

Lugupidamisega,

Miron Zagnin

+3725051681

On Thu, 2 Apr 2020, 08:05 Miron Zagnin, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere Jelaterina

Oleme Teiega suhelnud nii läbi telefoni kui ka emaili teel eelmise aasta 
oktoobris.
Nüüd kliiniku avamiseks kõik vajalikud tehnilised ja infotehnoloogilised 
ettevalmistused tehtud. TEHIKU kaudu ka.
Ehk oskaksite soovitada kelle poole peaks pöörduma tegevusloa taotlusega?

Lugupidamisega

Miron Zagnin
Mob 5051681

On Wed, 30 Oct 2019, 11:52 Jekaterina Lattu, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > 
wrote:

Tere!

Tõepoolest selline (avatud torudega) lagi ei või olla takistuseks ruumide 
kasutusloa/tegevusloa saamisel.

Oluline on, et ruumide seinad ja põrandapinnad oleksid siledad ning 
kasutatud viimistlusmaterjalid võimaldaksid ruumide niisket koristust ja 
desinfektsiooni.

Ma soovitan Teil aeg-ajalt puhastada laes olevaid torusid.

Parimate soovidega

Jekaterina Lattu

Inspektor

Terviseameti Põhja regionaalosakond

7943741

From: Miron Zagnin <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 30, 2019 11:26 AM
To: Jekaterina Lattu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Äripind 2/8

---------- Forwarded message ---------
From: Arkadi Beinenson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Mon, 28 Oct 2019, 16:50
Subject: Re: Äripind 2/8
To: Miron Zagnin <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Arkadi Beinenson

Tel:  <tel:+372%206000%20674> +372 6000 674
Mob:  <tel:+372%2056628218> +372 56628218
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Majaka 26, Tallinn 11412
Estonia

On 26. Oct 2019, at 18:21, Miron Zagnin <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Spasibo.

Budu objazatelno.

S uv,

M.

On Sat, 26 Oct 2019, 18:08 Arkadi Beinenson, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Да, конечно. Я буду на месте.

Спасибо и Вам,

Arkadi Beinenson

Tel:  <tel:+372%206000%20674> +372 6000 674
Mob:  <tel:+372%2056628218> +372 56628218
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Majaka 26, Tallinn 11412
Estonia

On 26. Oct 2019, at 18:04, Miron Zagnin <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Dobryj vecher, Arkadi

Da. Konechno.

Ja, k sozaleniju, ne uspeju ranshe, chem v 16.30-16.45.

Prijom zakanchivaetsja v 16.00

Vam podhodit eto vremja?

Horoshih vyhodnyh.

M.

On Sat, 26 Oct 2019, 17:14 Arkadi Beinenson, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Добрый день Мирон,

Давайте в понедельник встретимся и вместе посмотрим. Думаю вместе мы сможем 
более точно понять в чем проблема.

Хороших выходных!

С уважением,

Arkadi Beinenson

Tel:  <tel:+372%206000%20674> +372 6000 674
Mob:  <tel:+372%2056628218> +372 56628218
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Majaka 26, Tallinn 11412
Estonia

On 26. Oct 2019, at 17:03, Miron Zagnin <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere õhtut, Arkadi!

Otsustasin et kirjutan otse Teile, mitte aga vahendaja kaudu. Muidu see 
jääbki venima.

Ma ei hakka ette heitma et kaks siseust on paigaldatud valetpidi, vaatamata 
ennem kooskõlastatud plaanile. Saatsin selle plaani ja meie kokkuleppe 
uuesti Kärolile. Ok. See tõenäoliselt selgub esmaspäeval. Loodetavasti.

On ka tõsisemaid küsimusi, mis vajavad arutamist ja lahendamist.

Meil oli ennem lepitud ka nõnda et mööda lagi jooksevad mõned torud. See, 
mis praegu toimub, on täielik absurd. Laed ei ole üldse nähtavad nende 
torude võrgustiku tõttu. Tulles ooteruumi tekib tunne et oled sattunud 
katlaruumi.

Mulle ei väljastata Terviseameti poolt luba, sest selline kupatus ei ole 
kuidagi hooldatav.

Teiseks. Mul vastuvõtul käib väga palju erinevat rahvast, ka ministrid, 
europarlamendi esindajad jne. Juba selletõttu taoline lahendus pole 
vastuvõetav.

Äripinna hindamisel selgus et just minu äripinna m2 hind on linnas kalleim.

"Tore" oli kuulda. Ma väga loodan et laeprobleemi saab kuidagi ära lahendada 
ning see oleks kokkulepitud hinna sees.

Kolmandaks. Mul korduvalt helistatakse LHV- st nentimaks et laenu taotluse 
aeg hakkab läbi saama.

Ehk on täpsemaid tähtaegu, mil ma saaksin notari aega broneerima hakkata?

Sest laenu lepingule allkirjutamine peaks toimuma notariaalselt ning samuti 
hüpoteegi  ülekandega seotud küsimused.

Samuti korteri ja äripinna hindamisaktid hakkavad varsti ka aeguma.

Head nädalavahetuse jätku soovides,

Miron Zagnin